My Iklan

Sunday, August 22, 2010

Siapa kata aku perlukan PEREMPUAN??

Salam & hi..

Nukilan untuk blog tercinta..
Di malam yang dingin... Hahaha..

Blog owwhh blog..
Alhamdulillah hari ini semuanya berlalu dengan baik aku kira..
Kerja-kerja mengenai SEM, utuk hari ini boleh aku katakan 80% dilakukan dengan tekun dan baik.. lagi 20% tu cam biasalah main-main banyak.. Hahaha :)

Blog owwhh blog..
Untuk pengetahuan kau, hari ini lepas balik dari kerja petang td aku terus join budak-budak SEM aku iaitu Acot & Austin. Dorang ni ada task hari ni dan perlu diselesaikan. Alhamdulillah dalam pantauan aku mereka berjaya melakukan kerja-kerja yang diamanahkan dengan baik..
Lepas settle keje, kitorang pun lepak kat AEON Bukit Tinggi. Berbuka dekat sana. details pasal buka tu, korang leh la baca kat blog si Acot nanti sebab aku malas nak tulis kat sini. So, pendek citer mission aku untuk petang tadi selesai dengan jayanya.

Blog owhh blog..
Settle berbuka aku pun balik rumah dan bersiap untuk final meeting dengan budak-budak SEM hari ni.. Location dah confirm, time pun dah confirm, apa lagi?? Jom kita serang BIDAYAH!! Haahahahaha... Ringkasnya, meeting berjalan lancar.. Masalah dapat dibincangkan.. Tggu final decision je on certain things.. Tapi rasanya, tiada masalah kot.. :)

Blog owwhh blog..
Apa lagi yang aku nak katakan?? Hari ini hidupku terasa lengkap.. Bukan kerana sempurna 100%, tapi kerana tiada masalah yang membebankan hatiku ini.. Walaupun semuanya yang berlaku dirasai sendiri berseorangan tanpa teman seperti dulu.. Jadi.. SIAPA KATA AKU PERLUKAN PEREMPUAN???

n_n

No comments: