My Iklan

Wednesday, August 25, 2010

Renovation sikit

Sorry ye blog syg. Hari ni kau mesti pening kan? Aku buat sikit renovation pada kau. Huhuhu..
Takat tukar template ngan layout je. Kau jangan kecik hati plak aku tukar yang lama. Sekali sekala kena lah ada pembaharuan. Bukan dalam hidup je nak kena ada benda tu, dalam blogging pun kena gak. Senantiasa mencari cara dan peluang untuk menambat hati pembaca.

Hari ni aku taklah busy sangat, cuma nak kena wat final touch je pada monthly report dengan minit mesyuarat. Esok bos ada meeting da.. Tu yang aku kena kerah abis tenaga semua. Hehehe..

Blog owwh blog..
Tekak aku terasa kering la (-_-") Pagi tadi aku tak bangun sahur macam selalu. Malam semalam aku makan awal, lebih kurang pukul 1 pagi camtu. Siap dengan niat puasa sekali! Aku dah bajet nak bangun lambat, tu pasal aku sahur awal giler.. Last-last sekarang aku leh lak rasa dahaga. Adoii..

Oklah syg.. Ni aku nak sambung keje sikit. Nanti aku tulis lagi apa yang aku terfikir. Haa, pasal company tu aku memang nak tulis. Tapi nanti-nanti lah ye. Kau ingatkan aku tau!

See ya.. n_n

No comments: