My Iklan

Tuesday, August 24, 2010

Malam Lagenda Budak Setan

Salam & hi..

Haisshh.. Blog owwh blog...
Aku baru je lepas layan drama Lagenda Budak Setan (LBS) dekat Astro Prima. Cerita minggu ni agak advance, kira pasni xdela asyik duk tengok sekolah dorang tu. Si Kasyah (Farid Kamil) dalam minggu ni punya episod dah habis SPM. Giler gempak result dia semua A1 tu! Mesti kenyang perut mak dia.. Eh! Silap, mesti sejuk perut mak dia.. HAHAHAH!!

Blog owhh blog..
Bila aku tengok citer LBS ni, mulalah aku nak FLASHBACK semua citer cinta lama aku. Tu yang paling pantang. Aku kalau boleh xnak la sedih-sedih malam ni, tapi gara-gara LBS tercampak gak hati aku kat tepi. Tersedih balik la aku T.T

Blog owhh blog..
Agak-agak kau, apa yang akan jadi pada aku? Hidup aku? Cinta aku? Dapat atau tak aku meraih bahagia dalam kehidupan? Atau aku hanya akan menjadi suatu beban kepada mereka di sekeliling aku? Haiihhh.. Terlalu banyak persoalan dalam pala otak aku ni blog. Kalau dapat aku rungkaikan dan settlekan semua benda tu sekarang, aku kira senanglah hati aku. Tak perlu nak dibawa ke depan lagi semua masalah-masalah tu. Kau tolong aku ye blog? Kau ajaklah kawan-kawan yang lain doakan kejayaan aku, kebahagiaan aku. InsyaAllah kau takkan aku lupa :)

Sekarang ni blog, aku nak masuk tido. Dah lambat ni. Hari ni aku tido sorang kat apartmen ni. Budak-budak lain semua kat Paya Indah, esok ada training riding. Bermakna sahur pun sorang la ni ye :) Hehehe.. Tido dulu ye!

No comments: