My Iklan

Friday, August 20, 2010

kejadian di hari Jumaat

Salam & hi..

Blog owwhh blog..
Aku nak mengadu dekat kau ni.. :'(
Sedih rasa hati aku.. Cermin kete aku retak!!
Kau nak tau ke blog cmna leh retak?? Haaa, meh sini aku citer..

Kejadian: Cermin retak
Masa: Lebih kurang pukul 2.15 petang
Tempat: di tengah jalan raya
Suspek: Batu
Punca: Brader potong rumput tepi jalan, time potong terkena batu lalu batu melompat kena kete aku.
Mangsa: dah sah-sah aku siot!
Jalan penyelesaian: kenalah aku jumpa Doktor Cermin tampal cermin yang retak tu..

Blog owwhh blog..
Itulah dia ringkasan citer aku.. Kau faham tak ni blog??
Baguslah kalau kau faham.. Cian kan kat aku?? Cian kan??
Haihh la nasib..
:(

2 comments: