My Iklan

Wednesday, June 2, 2010

easy, quick n fun

Salam & hi..

Boys n gurls.. post kali ini aku nk share ngan u all cara-cara meng'edit' picture kegemaran korang dengan menggunakan free online software yg ade kt dunia ni.. salah satu web yang aku nk suggest kat korang ialah... picnik.com

agak menarik sebenarnya website ni, coz selain dari program nya yg easy n mesra rakyat (bg aku), picture yg di'edit' mmg nmpk cantik larr.. so kira cm x rugi la.. bg beginner cm aku, boleh la kalo nk suka2 buat.. hehehe.. so bawah ni ade ckit preview web ni dan beberapa contoh gmbr yg telah aku edit.. :)



front page picnik.com


pic yg aku edit


lagi pic yg aku edit


So kengkawan.. apa lagi?? gunakanlah kemudahan yg ade tul x?? bagi korang yg rasa ade lg website-website yg dapat memudahkan kerja-kerja kita, harap sudilah nak share.. rugi rasanya kalau ilmu di dada tak dikongsi bersama2 utk kebaikan.. tul x :)

Sekian wei.. blah dulu..


Thank you.

No comments: