My Iklan

Saturday, May 29, 2010

Saturday nite Fever..

Salam & hi..

Hhuuaarrgghhhh...
itulah bunyi yg sering kuar dari mulut aku pagi-pagi Sabtu ni..
mana x nya, mlm smlm je aku dah g buat overtime kt PKS Maju..
ape yg aku buat?? haa.. check-check it out..!

jam dari balik keje sampai lebey kurang 12 tgh mlm:
- mcm biasa, aku melepakkan diri aku depan tv.
- mcm biasa gak, bila depan tv aku msti x kua mana2.. mkn pun tidak!
- mcm biasa no 2, aku layan sms or call kalo depan tv..
- tp mlm smlm len sikit, aku dpt call dari MOON.. dkt 12 tgh mlm.. call ajak lepak.. perghh!

jam 12 tgh mlm sampai 12.15 pagi (15 min je):
- aku mandi..
- pas mandi aku pkai baju.. sebelum tu buh deo ngn perfume
- pas pakai baju aku pakai suar lak..
- tema mlm smlm.. everything long.. hahaha.. baju n suar panjang...

jam 12.15 pagi sampai 12.30 pagi:
- otw ke Bukit Jalil coz aku ckp ngn dia jmp kt situ..
- dia ckp ngn aku dia tggu sebelah stadium.. tup tup aku tgk ade kt opposite stadium!
- hangin tul aku ngn minah ni.. tu msti kes x pernah g Bukit Jalil.. hahahaha!!!
- dah jmp, aku set ngn dia lepak Downtown..
- mula2 dia roger, tiba2 dia ckp xleh... plak... takut balak marah.. finder dia..
- kerana aku bertimbang kati bukan kilo.. aku setuju la layan mamak..
- so, PKS Maju.. here we go!!!

jam 12.45 pagi sampai dekat pukul 4 pagi:
- sesi lepak melepak pun bermula..
- kutuk sana kutuk sini..
- bincang sana bincang sini..
- nasi goreng ayam + kopi ais VS roti kosong + kopi O ais
- blah blah blah.. tp x gak blah dari kedai tu..
- last2 bila aku nguap.. dia nguap.. aku decide blah dari tmpt keramat tu...
- so tamatlah sesi melepak ngn MOON mlm smlm.. aku blah blk apartmn.. dia lak puchong..

jam 4 pagi sampai.. aku pun x pasan:
- layan astro bila smpai umah..
- xtau pukul bape aku tetido.. yg pastinya lena..


haa.. jadi itulah yg berlaku mlm smlm atau lebey tepat pagi tadi..
yg menjadi masalah skrg.. aku masih lg ngntuk.. blk keje tghri ni, confirm aku balas balik!!
tido sampai mlm nnt... x caya?? aku peduli ape!! hahaha...
uitt!! x aku perasan.. ini entry aku yg agak panjang.. so aku blah dulu wei..
cukup takat ni.. selamat weekend sei..
adios..


Thanx yeah!

No comments: