My Iklan

Tuesday, May 25, 2010

New tactics.. huhuhu

Salam & hi..

Damn hot btul malam td.. Niat di hati nk tdo lena sampai ke pagi..
tp apakan daya?? Kipas ku rosak.. last2 tdo dlm kepanasan la aku mlm td..
hangat!! hangat!!

But boys n gurls.. this morn bila aku bangun je dari tdo..
aku pasang niat.. aku nekad! aku nekad utk merampas kembali hak aku...
yeah, mungkin itu semakin sukar utk aku lakukan sekarang..
tp.. aku YAKIN! aku akan menang suatu hari nanti..
bila?? adela.. suatu hari nanti... hahahahaha...

GENTLE gua katakan.. lu masih di hati gua..
aku still ingt kt paras rupa dia.. snyuman dia.. mata dia..
kasih sayang nya.. aduhh..!! pedih siot!!
sakit rasa nya bila aku terus mencintai diri mu sedangkan engkau kini
bersama2 dengan nya.. bak kata Faizal Tahir..
"aku benci padamu, aku cinta padamu"...

Last utk post nie...
aku xkn give up!! tidak sama sekali!!
aku akan terus berjuang.. walau perjuangan ku ini..
korang kategorikan sebagai bangang!! hahahahaha...

adios!


Thanks. :)

No comments: