My Iklan

Saturday, May 22, 2010

What a tiring Sat.. ^o^

Salam & hi..

aku pun xtau nape.. but this morn aku btul2 rasa penat sgt..
satu badan aku sakit... apakah mungkin hantu belaan Nenek Kebaya telah menyedut
habis tenaga2 dlm badan aku?? atau mungkin malam td aku telah bertukar menjadi
warewolf mcm si Jacob Twilight tu?? ntahla.. tp aku memang PENAT!!

x habis dengan penat kat badan, hidung ku terus diserang virus selsema.. meleleh je..
aduhai.. kalo datangnya sorang xpe, ni siap bertemankan batuk sekali.. ade ke patut?
tag team dtg lwn aku sorang2.. hurmm..

yang pastinya, aku sebenarnya kekurangan antibodi dalam badan ketika ini.. hari demi hari..
aku makin senang dapat penyakit.. semalam aku x dapat nk bergerak sangat sebab dada ku
sakit yang amat dasyat.. tp sebabkn aku nk settle keje aku, aku wat2 relax je..

kenapa aku kini kerap sakit?? kenapa aku kini lemah nk mampus??
adakah aku berpenyakit yang berbahaya?? boleh bawa maut?? or boleh berjangkit??
apa pun ia.. TUNGGU SAJA HARI ITU!! hahaahhhaaa.. zizan, aku pinjam jap tagline ko...

ok la bedol.. wa cau dulu k.. ade rezeki wa sambung lagi..
adios..


Thanks.

No comments: