My Iklan

Friday, July 2, 2010

tensen dan terus tensen

Salam & hi..

Ollaa guys out there.. I was too bz doing my sh*t rite now..
tp ape yg aku buat pun aku xtau.. hahaha..
actually guys, Im out of control rite now..
I was in pain.. so much I guess.. sampai aku rasa jem @ jam sangat2!!

To be true, aku dalam dilema.. mcm lagu Nora tu, dilema cinta...
bukan panca delima filem lakonan Jins Samsudin tu.. bukan k..
hahahaha.. dan dilema2 ini telah menyebabkan aku GAGAL utk berfikir
dengan waras nya.. dan makin teruk lagi, aku kini dalam keadaan
yang amat menyayat hati.. :(

Aku xtau la bape kali aku nk tulis dlm blog ni..
yang aku frust sangat2 dengan life aku skrg..
masuk yang ni, aku rasa dah lebih 10 juta kali kot!!
hahahaha.. xpela dude.. aku rasa, aku nk stop kt sini dulu..

erm, aku sambung lenkali leh x??
pedulik hape aku korang bagi ke x!
ni blog, aku yang punya!! hahahaha..
blah dulu der.. sambung next time..

mekasih ye..
tata 0.O

No comments: